John Deere Connected Support™ združuje povezljivost strojev, inovativna orodja in proaktivno podporo prodajalcev, da vaši stroji delujejo brez prekinitev, z optimalno zmogljivostjo in najnižjimi možnimi obratovalnimi stroški skozi celotno sezono. Vse, kar potrebujete za izkoriščanje prednosti John Deere Connected Support™, je povezan stroj. Uporabite naš modem JDLink™ za hitro in enostavno povezavo svojega stroja John Deere ali drugega stroja. Na voljo imamo modeme plug-and-play ali popolnoma integrirane modeme – za več informacij o tem, kateri model je najprimernejši za vas, se posvetujte s svojim prodajalcem.
John Deere Connected Support™ združuje povezljivost strojev, inovativna orodja in proaktivno podporo prodajalcev, da vaši stroji delujejo brez prekinitev z optimalno zmogljivostjo skozi celotno sezono.
John Deere Connected Support™ povečuje produktivnost strojev, podaljšuje razpoložljivost in znižuje obratovalne stroške. Sistem temelji na naprednih tehnologijah, kot so strokovna opozorila, nadzorna plošča stroja, obvestila o vzdrževanju, oddaljeni dostop do zaslona in Service ADVISOR Remote™. Berite naprej, da izveste, kako delujejo.
Nadzorna plošča stroja je najnovejše orodje za oddaljeno diagnostiko in podporo, razvito pri podjetju John Deere. S pomočjo napredne analitike je stanje delovanja stroja prikazano strokovnjakom pri prodajalcu v realnem času, kar omogoča hitro prepoznavo strojev, ki potrebujejo takojšnjo servisno obravnavo.
Oddaljeni dostop do zaslona omogoča vašemu prodajalcu, da na daljavo vidi enako kot vi ali vaš upravljavec, kar omogoča popolno razumevanje morebitnih operativnih težav, s katerimi se soočate. Ob vaši privolitvi to omogoča tehnikom, da se na daljavo povežejo z zaslonom v vaši kabini, kar vam pomaga pri takojšnjih prilagoditvah za optimizacijo stroja glede na spreminjajoče se pogoje ali za odpravljanje težav.
Vaš prodajalec John Deere organizira potrebno servisiranje za vas, da boste vedno kar najbolje izkoristili svoj stroj, z optimiziranimi vzdrževalnimi intervali glede na uporabo, letne čase in v povezavi z drugimi storitvami.
S pomočjo strokovnih opozoril vam lahko vaš prodajalec John Deere bistveno podaljša čas razpoložljivosti in izboljša zmogljivost stroja. Orodje za strokovna opozorila o razpoložljivosti omogoča vašemu prodajalcu John Deere, da zazna in odpravi morebitne težave s strojem, še preden postanejo problem. Naša strokovna opozorila o zmogljivosti vam nudijo pravočasen vpogled v delovanje vašega stroja in vas usmerjajo, kako ga optimizirati za največji izkoristek.
Service Advisor Remote
S pomočjo Service ADVISOR Remote lahko vaš prodajalec na daljavo analizira diagnostične kode napak (DTC) v realnem času in tako izolira morebitne težave s strojem. A to še ni vse – Service ADVISOR Remote lahko prav tako izvaja oddaljene posodobitve programske opreme in celo posodobi kalibracijo senzorjev ter aktuatorjev.
Druge storitve John Deere
Bodisi podaljšano jamstvo ali redno vzdrževanje s strani strokovnjakov John Deere: Poleg možnosti, ki jih nudi Connected Support™ za vaše stroje John Deere, vam ponujamo tudi širok nabor drugih storitev, ki zagotavljajo najvišjo možno učinkovitost vaših strojev.
Pravočasni pregled lahko prihrani veliko denarja. Po naporni sezoni vaš stroj potrebuje pregled, da bo pripravljen na naslednjo. Naši strokovnjaki izvedejo temeljite teste, da zagotovijo, da je vsak del pripravljen za nemoteno delovanje. 70-točkovna diagnostika zajema vse, kar je ključno za varnost in razpoložljivost.
Izberite Expert Check 7+ za stroje John Deere, starejše od sedmih let. Prejmite podrobno poročilo s priporočili za popravila z uporabo originalnih delov John Deere, REMAN ali alternativnih delov John Deere, s čimer ohranjate zmogljivost in hkrati zmanjšujete stroške.
John Deere v svoji bližini. Naša strokovna ekipa za podporo vam in vašemu podjetju vedno z veseljem stoji ob strani. Uporabite naš iskalnik, da poiščete najbližjega prodajalca in stopite v stik z njim.