Sporočilo za javnost   februar 10, 2025

John Deere širi rešitve za samostojna popravila

service-advisor-remote

Walldorf, februar 2025 – Podjetje John Deere je napovedalo pomembne korake za podporo strankam v kmetijski in gradbeni industriji pri vzdrževanju ter popravilih svojih strojev. Digitalne rešitve bodo v ZDA uvedene v drugi polovici letošnjega leta. Od novih funkcij bodo imeli koristi tudi evropski kmetje. Izboljšave bodo zagotovile še več podpore strankam in neodvisnim servisnim delavnicam, vključno z možnostjo reprogramiranja elektronskih krmilnikov proizvajalca John Deere.

Opozoriti je treba, da se pravna okvira trgov ZDA in EU v nekaterih primerih razlikujeta. V Evropi veljajo predpisi RMI (Informacije o popravilu in vzdrževanju). V 27 članicah EU veljajo različni predpisi, ki pravno urejajo pravico do popravila za industrijo kmetijske opreme. V teh predpisih so navedeni vsi podatki, ki jih je treba deliti z neodvisnimi izvajalci ali delavnicami. Podatki za več modelnih let so na voljo na spletnem mestu John Deere Repair and Maintenance Information. Med drugim vključujejo:

Nove funkcije v prvi vrsti razširjajo možnosti popravila v ZDA. Vendar pa so bile funkcije dodane tudi za evropski RMI, ki že danes ponuja številne možnosti. Ena od novih funkcij je integracija v središče John Deere Operations CenterTM. To pomeni, da lahko kmetje uporabljajo središče Operations Center ne le za upravljanje podatkov o poljih in strojih, ampak tudi za vzdrževanje ter informacije o strojih. Razširitev ponuja uporabniku prijazno centralizirano platformo s celovito paleto orodij za celoten življenjski cikel strojev. Nove funkcije vključujejo:

  • Equipment Mobile – brezplačna aplikacija z obsežnimi informacijami o stroju, vključno z navodili za uporabnika in dele, urniki vzdrževanja, hitrimi referenčnimi informacijami, iskanjem kod napak ter posodobitvami programske opreme za izbrane stroje, povezane s 4G.
  • Shop.Deere.com – trenutno na voljo v Združenem kraljestvu in na Irskem za spletno iskanje ter nakup delov
  • Hitri referenčni vodniki – ponujajo različne videoposnetke z navodili in nasvete za vzdrževanje
  • Svetovalec za pomoč strankam Service ADVISOR – ponuja brezplačne digitalne priročnike za brisanje in posodabljanje kod, branje diagnostičnih podatkov ter omejeno umerjanje

Najnovejše izboljšave kažejo, da si John Deere nenehno prizadeva izboljšati svoje izdelke. Podjetje je že zdaj vodilno pri zagotavljanju virov za samostojna popravila. Z novimi opcijami lahko kmetje še bolj prispevajo k daljšemu času obratovanja svojih strojev.