Razvoj samovoznega kombajna je spremenil način prehranjevanja na svetu. Kombajni John Deere danes požanjejo več kot polovico svetovnega žita. Zgodba o njihovem uspehu, od modela 55 do serije X, je zgodba o tehničnih inovacijah in visokokakovostni podpori strankam prek mreže profesionalnih trgovcev.
Samoizravnalni model 55H je temeljil na strokovnem znanju družbe John Deeres na področju kombajnov na vzpetini, ki se je začelo leta 1936 z modelom 36B s konjsko vprego. Trženjski filmi so promovirali številne funkcije, ki bi jih današnji vozniki prepoznali: »enopalčni« servo volan, zmogljive kolutne zavore in pogon s spremenljivo hitrostjo.
Prvi gosenice so bile razvite na podlagi gradbenih strojev. Njihove jeklene plošče je bilo treba redno mazati, hitrosti na cesti pa so bile nizke. Na sliki jih uporabljajo za pobiranje riža v Italiji. Zanesljive gumijaste gosenice, ki so imele podoben trikotni profil kot današnje gosenice, so bile na voljo šele čez več kot 40 let.
Kombajn CTS (Cylinder Tine Separator) je bil spredaj opremljen z velikim valjem in konkavnim delom z dvema rotorjema, ki sta poskrbela za sekundarno mlatenje. Ostal je edini hibridni kombajn na svetu do leta 1996, ko je potekel patent družbe John Deere. Kompaktna in ozka karoserija je zagotavljala izjemno produktivnost in je še vedno naprodaj v Aziji za spravilo riža.
Voznik se mora pri vzporednem sledenju močno osredotočiti, da obdrži kombajn na sredinski liniji. Pravo prostoročno vodenje je leta 2002 omogočil šele sistem AutoTrac. Prikazovalnik je vseboval tudi programsko opremo Harvest Monitor in Yield Mapping, veliko pa jih je v uporabi še danes.
Pri prvih kombajnih je bilo treba z zastavicami opozarjati, kateri kombajn je treba raztovoriti. Nato je nastopila doba kratkovalovnih radijskih sprejemnikov in mobilnih telefonov. MTG je največja inovacija na področju žetve v zadnjih 20 letih, ki sproti prenaša podatke o delovanju in lokaciji stroja za spremljanje na daljavo. Preoblikuje načrtovanje dela, logistiko žetve in še mnogo drugega.
Greg Briggs iz družbe Cisco v Illinoisu je 20. maja 2010 prevzel 500.000. kombajn John Deere 9870 STS. Sistem ločevalnika z enojnimi zobmi je bil velik odmik od tradicionalnega sistema Walker in je tako uspešen, da je še danes de opreme kombajnov serije S, najbolj priljubljenem kombajnu na svetu.
Preverite prednosti, ki vam jih zagotavlja nadgradnja na naše najnovejše kombajne.