Job ManagementTehnologija za precizno kmetijstvo

  • Pošljite naloge svoji ekipi v pisni obliki z aplikacijo MyJobs
  • Znatno zmanjšajte število telefonskih klicev
  • Brez izgubljenih podatkov
  • Brez napačne komunikacije
  • Visokokakovostna izvedba opravil
Natisni
OZNAČBA MESTA ZA NADOMESTNO BESEDILO

Povežite se z drugimi

Z rešitvijo MyJobConnect lahko bolje usklajujete svoje zaposlene in povečate poslovno produktivnost, ob tem pa zmanjšate vire napak. MyJobConnect vključuje dve aplikaciji za pametne naprave: MyJobsManager in MyJobs. Če vnaprej izpolnite in sinhronizirate podatke iz računa v središču Operations Center, lahko samo z nekaj kliki načrtujete novo opravilo ter zagotovite, da so podatki skladni in posodobljeni. 

Povezano upravljanje kmetije

Z rešitvijo MyJobsManager lahko vnaprej digitalno načrtujete svoja opravila z intuitivnim pogledom koledarja. Če se urnik spremeni, lahko vse podrobnosti preprosto povlečete in jih spustite na nov datum. Pogled nadzorne plošče vam zagotavlja povzetek dnevnih poslov, da lahko preprosto spremljate napredek dela in hitro prepoznate področja, ki zahtevajo posebno pozornost.

Aplikacija MyJobs vašim voznikom zagotavlja namenski pregled opravil, ki jih morajo dokončati v pravilnem vrstnem redu. Vse zahtevane podrobnosti so ves čas pri roki brez kakršnega koli papirja. To pomaga zmanjšati napake zaradi nesporazumov v komunikaciji in potrebo po poznejših telefonskih klicih. Ko je opravilo končano, je mogoče samo z nekaj kliki ustvariti poročilo. Ker se vsi podatki sproti beležijo v središču Operations Center, lahko ustvarite zbirno poročilo opravil in določite datum za nadaljnjo izstavitev računa.