Connected SupportTehnologija za precizno kmetijstvo

Podaljšajte čas delovanja stroja:
Poskrbite za varen začetek delovnega dne vedoč, da za vas ter vaše stroje skrbi usposobljen in izkušen strokovnjak za servis na daljavo.

Natisni
OZNAČBA MESTA ZA NADOMESTNO BESEDILO

Connected Support

Trgovci John Deere imajo dostop do več edinstvenih najsodobnejših orodij za dostop na daljavo, kot je Expert Alerts, za zagotavljanje še več napredne podpore pri optimiziranju učinkovitosti strojev in podaljšanja časa delovanja. Večina naših strojev je tovarniško opremljena s petletno povezljivostjo, kar našim trgovcem omogoča, da uporabijo orodja, opisana na tej strani, če jim podate svoje soglasje.

Connected Support

Podpora za namestitev stroja na daljavo

Orodje za daljinski dostop do prikazovalnika bistveno skrajša čas nastavitve stroja, saj strokovnjaku pri trgovcu omogoča, da vzpostavi povezavo s prikazovalnikom v vaši kabini in vam pomaga pri nastavitvi. Strokovnjaku pri zastopniku omogoča tudi, da vam zagotovi podporo pri izboljšanju učinkovitosti, vam pa mnogo lažjo komunikacijo s trgovcem, kadar pride do težav, kar je še en ključni dejavnik pri podaljšanju časa delovanja.

Connected Support

Usposabljanje o predaji stroja

Namensko usposabljanje voznikov pri vašem trgovcu. Na njem so voznikom predstavljene ključne funkcije za produktivnost vašega stroja in način njihove uporabe za optimiziranje vaših postopkov.

Connected Support

Nadzor stroja na daljavo

Strokovnjaki pri trgovcu na daljavo nadzorujejo obratovalne pogoje vašega stroja z orodij za sistema John Deere Connected Support, kot sta Expert Alerts in Machine Dashboard. Če orodja zaznajo kakršno koli napako v stroju, strokovnjak takoj vzpostavi stik z vami in vam zagotovi proaktivno podporo, ki jo potrebujete za zmanjšanje tveganja za nedelovanje.

Connected Support

Strokovna opozorila

Expert Alerts, naš najnovejši edinstveni napredek sistema, temelji na programskih algoritmih, ki lahko predvidevajo prihodnje težave, preden imajo negativen učinek ali povzročijo postransko škodo. Zaradi samodejnega pridobivanja diagnostičnih informacij in informacij o popravilih se lahko serviserji trgivca hitreje odzovejo, kar pomeni bistveno krajši čas nedelovanja.